Centrum Schalkwijk goes Jazz

Hila Hutmacher Quartet

23 februari 2020 – aanvang: 14.00 uur

Ook in 2020 gaan we weer door met het programmeren van een aantal jazz concerten.
Het eerste concert zal worden gegeven door het Hila Hutmacher Quartet.
Dit kwartet zal een verscheidenheid van bekende en minder bekende jazz laten horen.

Hila Hutmacher is een veelzijdig musicus die geboren is in Israël met een Argentijnse vader en een Roemeense moeder. Deze multiculturele achtergrond is duidelijk terug te horen in de muziek, waarin zowel Zuid-Amerikaanse, Klassieke, Midden-Oosterse en Jazz invloeden gevonden kunnen worden.
De vier musici van het kwartet hebben elkaar gevonden op het Conservatorium in Amsterdam en vormen gevieren een heel internationaal gezelschap. Naast Hila bestaat het kwartet uit Jonathan Dafgard op gitaar, Maik Kleer op bas en Nino Baleyte op drums.
De uit Israël, Duitsland, Zweden en Frankrijk afkomstige musici zullen zorg dragen voor een internationale muzikale middag..
Het concert begint om 14.00 uur en zal plaatsvinden in het Schalkwijk Theater op het plein voor de voormalige V&D in het Centrum Schalkwijk.