Centrum Schalkwijk goes Jazz EXTRA

-Jazz Match –

7 december 2019 – aanvang: 13.00 uur

Op 7 en 22 december zijn er twee extra concerten in de serie Centrum Schalkwijk goes Jazz. In deze concerten willen we graag lokale musici de gelegenheid geven een staaltje van hun kunnen te laten zien en horen.
Op 7 december wordt de spits afgebeten met Jazz Match

Jazz Match is staat voor een aanstekelijk repertoire, in stijl uiteenlopend van bebop en blues tot swing en latin. In het Latijns-Amerikaanse werk zullen zeker de klanken van de bekende componist Antonio Carlos Jobim een belangrijke rol spelen.
Jazz Match bestaat uit Karin de Haan, zang; Henk van Hilten, tenorsax, fluit; Peter Adrichem, tenorsax; Hans Brouwer, contrabas; Dick Hendriks, drums; Johan de Koningh, gitaar en Paul Mooren, piano.
De vele stijlen die door Jazz Match worden gespeeld staan borg voor een swingend concert.

Het concert begint om 13.00 uur en zal plaatsvinden in het Schalkwijk Theater op het plein voor de voormalige V&D in het Centrum Schalkwijk.

Hier de flyer!