Koffieconcert Ontmoetingskerk zondag 13 mei

Koffieconcert Julia & Julia

Zondag a.s., 13 mei, staat er een koffieconcert geprogrammeerd in de serie van Muziek in de Kerk, van de Ontmoetingskerk. Dit zal worden uitgevoerd door het pianoduo Julia & Julia.

Julia Buizer-Madzhar en Julia Zaytseva begonnen al op jonge leeftijd met pianospelen. Beiden zijn in Rusland geboren, waar zij hun muzikale studie startten. In Nederland studeerden zij verder en rondden hun studie ook af. Als vast duo verzorgen zij regelmatig concerten. Voor het koffieconcert van zondag 13 mei a.s. in de Ontmoetingskerk hebben zij een gevarieerd programma samengesteld, waarin zij zowel als pianoduo (quatre mains) optreden, als ook als piano-zangduo, met werken van Debussy, Bizet, Bernstein, Piazzolla en van de Russische componisten Sviridov en Khatchaturian.

Van harte welkom!

Toegang vrij, bijdrage bij uitgang, na afloop “meet and greet” met de uitvoerenden.

Zondag 13 mei, 11.45 uur –  Ontmoetingskerk

Hier de flyer