Winkelcentrum Schalkwijk goes Jazz

24 november 2019 – aanvang: 14.00 uur

YengTing Lo Kwartet

YenTing Lo is afkomstig uit Taiwan. Als zangeres, songwriter, arrangeur en fluitiste brengt zij een eigen inbreng in de jazz muziek. Na afgestudeerd te zijn aan het conservatorium in Amsterdam geeft zij inmiddels regelmatig concerten in Nederland en elders.

Hoogtepunten waren onder andere een optreden met Fay Claassen en The Jazz Orchestra of Concertgebouw. Zij heeft ook opgetreden in de Nederlandse jazztempel ‘Het Bimhuis ‘.
Geïnspireerd door literatuur en natuur schrijft YenTing liedjes over planten, ruimte, stedelijke problemen en puberteit zowel in het Engels als in het Mandarijns.
Met haar kwartet probeert YenTing op een intieme manier verhalen te vertellen met een filosofische en romantische inslag. Haar eerste album Eriphyllum is vorige maand uitgekomen.
Het kwartet bestaat uit YenTing Lo, zang; Davor Stehlik, gitaar; William Barrett, bas;
Roope Kantonen, Drums

Het concert begint om 14.00 uur en zal plaatsvinden in het Schalkwijk Theater op het plein voor de voormalige V&D in het Centrum Schalkwijk.

Hier de flyer.