30 jaar Haarlems Straatorkest – 9 juli Feest

30 jaar Haarlems Straatorkest: FEEST op zondag 9 juli, 13.00 – 16.00, voormalige Boerhaave kliniek, Louis Pasteurstraat 9. Muziek uit Nederland, Engeland en Syrië. Binnen en buiten. De toegang is gratis. Er wordt een kleine vergoeding gevraagd voor de hapjes die door de vrijwilligers van de Wereldkeuken worden gemaakt.
Het Haarlems Straatorkest maakt er uiteraard iets bijzonders van. Ook hebben ze muzikale vrienden uitgenodigd:

• The Peace Artistes, uit Yorkshire, Groot Brittannië, is niet te missen. Met hun koperinstrumenten, saxofoons en percussie spelen zij het dak eraf. En met hun spectaculaire kleding maken zij toeschouwers vrolijk.
  • Wasim Arslan (& Sarsaria) vluchtte een jaar geleden uit Aleppo, Syrië. Hij speelt op 9 juli samen met Syrische en Nederlandse bandleden. Voor Wasim is muziek een taal die mensen van over de hele wereld verbindt.

Flyer: 30 jaar Haarlems Straatorkest