Centrum Schalkwijk gaat Klassiek

29 september 13.00

Itzel Mendez Martinez en Hannah Wiesbach geven een dubbelconcert op hobo.

Op 29 september zullen de hoboïsten Itzel Mendez Martinez en Hannah Wiesbach een concert geven in de Muziekschool aan het plein bij Blokker in het Winkelcentrum Schalkwijk.
Beide dames hebben al een grote staat van dienst. Itzel heeft in verschillende orkesten gespeeld zoals het Radio Philharmonisch Orkest, Nederlands Jeugdorkest en het Jeugdorkest van Mexico, haar geboorteland. Als soloïst heeft zij, onder leiding van Ed Spanjaart, dit jaar een concert gegeven in het Muziekgebouw aan het IJ. Zij heeft Masterclasses gevolgd bij onder andere David Walter, Thomas Intermüller, Pauline Oosterwijk en Ivan Podyyomov.
Hannah Weisbach, afkomstig uit Duitsland, heeft met verschillende internationale ensembles gespeeld zoals het Ulysses Ensemble en het Pools Nationaal Radio Symphony Orkest. Tevens speelt zij regelmatig in kamermuziekconcerten.

• Benjamin Britten Six Metamorphoses after Ovid (2 delen)
  • Hannah Wiesbach Pasqual
  • Leos Janacek Sequenza VII for hobo
  • Fran Wilhelm Ferling Trois Duos Concertantes (2 delen)