Centrum Schalkwijk goes Jazz

29 september 2019 – aanvang: 14.00 uur

Marijn Ouwehand met zijn Combo

Zondag 29 september zal in de serie Schalkwijk goes Jazz Marijn Ouwehand met zijn Combo optreden.

Marijn (1993) is Jazz vocalist en studeert momenteel aan het Consevatorium van Amsterdam

Marijn valt op door zijn verhalende manier van zingen. Hij weet de bekende verhalen uit het American Songbook en het Nederlands kleinkunstrepertoire over te brengen.

Hij zal worden begeleid door een combo met studenten aan het Amsterdams Conservatorium. Hij heeft inmiddels landelijke bekendheid gekregen door twee keer mee te mogen doen als jong componist aan het Nieuwjaarsconcert van het Nederlands Blazers Ensemble.

Naast jazz is Marijn ook actief in de musicalwereld. Hij heeft in 2016 de rol van Kees vertegenwoordigd in ‘Heerlijk duurt het langst’ en heeft daarvoor ook een nominatie ontvangen voor een Amateur Musical Award

Het concert begint om 14.00 uur en zal plaatsvinden op het plein voor de voormalige V&D in het Centrum Schalkwijk.