Centrum Schalkwijk on Tour

Mandy Chan Trio / Zaterdag 30 november 2019 – aanvang: 13.00 uur

In onze serie Schalkwijk on Tour zoeken we het dit keer erg ver weg. We gaan naar China met het Mandy Chan Trio. Het trio mengt traditionele Chinese muziek met Westerse genres als jazz, latin, R&B en Popmuziek.

De muziek gaat van traditioneel naar modern en van China naar internationale wereldmuziek. Een veelheid aan stijlen wordt door Mandy Chan en haar trio omarmd. Mandy wordt begeleid door de uit Spanje afkomstige Carlos Dadin “Tchavosky” op dwarsfluit en de uit België afkomstige Alex Vansalen op gitaar. Carlos speelde onder andere op het North Sea Jazzfestival. Alex heeft als hoofdrichting Latijnse muziek gedaan maar beheerst ook Turkse en Indiase muziek.
Het zal ongetwijfeld een spannend concert worden.

Het concert begint om 13.00 uur en zal plaatsvinden in het Schalkwijk Theater op het plein voor de voormalige V&D in het Centrum Schalkwijk.

Hier de flyer!