Muziek in de kerk

Beste muziekliefhebber,

In de Ontmoetingskerk in Haarlem Schalkwijk klinkt ook in maart weer muziek van Toptalent, georganiseerd door Muziek in de Kerk!
Op donderdag 10 maart om 20.00 uur bent u welkom in de Ontmoetingskerk voor een concert van twee jonge Spaanse musici, Sofia Navarro (viool) en Ángel Martíno del Burgo (piano). Zij spelen werken van Schubert, Ravel en Rachmaninov. Deze bevlogen musici hebben in verschillende Europese landen opgetreden en reeds verschillende prijzen gewonnen. Sofia trad op haar 14e voor het eerst op met het Orchestra Young Moscow Artists. Beiden werken, naast het spelen in een orkest, ook als kamermusici in verschillende samenstellingen.
Sofia en Ángel Martino zijn te zien en te horen op 10 maart 20.00-20.45 uur in de Ontmoetingskerk, Frankrijklaan 4.

De toegang is vrij; na afloop wordt een vrijwilliger bijdrage op prijs gesteld.
Zie voor actuele informatie de website van de Ontmoetingskerk : www.pknschalkwijk.nl

Van harte welkom en graag tot ziens bij het concert!
Groet, Lammie

Donderdag 10 maart 2022, 20:00 – 20:45 uur
Ontmoetingskerk
Frankrijklaan 4
2034 BA Haarlem (Schalkwijk).

Als je de mail wilt doorsturen aan anderen, die misschien belangstelling hebben voor de concerten in Schalkwijk. Graag! Bedankt!
Als je geen belangstelling hebt om deze mail te ontvangen, stuur me dan een berichtje, dan haal ik je uit de verzendlijst.