Muziek in de kerk

Beste muziekliefhebber,

Romantiek in de Ontmoetingskerk met o.a. Brahms, Schumann en Chausson!

12 Mei hebben we in de vroege avond weer een concert in de Ontmoetingskerk met muziek uit de Romantiek van o.a. Brahms, Schumann en Chausson. Het concert wordt  gegeven door 2 jonge topmusici, de Portugese Ana Prazeres (klarinet) en de Spaanse Pau Hernández (piano). Ana speelt al sinds haar 6e jaar klarinet. Ze studeerde klarinet in Lissabon en na de studie in Lissabon kwam Ana naar Amsterdam voor nog meer klarinet studie. Ze  speelde en speelt in  diverse orkesten en ensembles zowel in Nederland als in Portugal. Verder heeft ze meerdere prijzen en beurzen gewonnen. Pianist Pau Hernández volgt een masteropleiding aan het Conservatorium van Amsterdam, nadat hij op Mallorca het conservatorium had gedaan en in Barcelona verder studeerde. Ook Pau heeft meerdere prijzen gewonnen.

Laat je verrassen door het spel van deze 2 jongen mensen op donderdag 12 mei 20.00-20.45 uur in de Ontmoetingskerk,  Frankrijklaan 4. Als je nog nooit in de Ontmoetingskerk bent geweest is dit een goede gelegenheid de mooie zaal eens te bewonderen.

Toegang is vrij, een vrijwillige bijdrage wordt erg op prijs gesteld. En er is voldoende (gratis) parkeerruimte in de omgeving van de kerk. Kijk voor actuele informatie op pknschalkwijk.nl

Donderdag 12 mei 2022,  20:00 – 20:45 uur
Ontmoetingskerk
Frankrijklaan 4
2034 BA Haarlem (Schalkwijk).

Van harte welkom en graag tot ziens bij het concert!
Groet, Lammie

Als je de mail wilt doorsturen aan anderen, die misschien belangstelling hebben voor de concerten in Schalkwijk. Graag! Bedankt!

Als je geen belangstelling hebt om deze mail te ontvangen, stuur me dan een berichtje, dan haal ik je uit de verzendlijst.