Muziek in de kerk

Beste muziekliefhebber,

Mattias Spee speelt Mattias Spee!

Aanstaande donderdag, 9 juni, is al weer de laatste ‘Muziek in de Kerk’ van dit seizoen. Dan verzorgt de Nederlandse pianist Mattias Spee een concert in de Ontmoetingskerk aan de Frankrijklaan.
Mattias is behalve pianist ook componist. Hij zal dan ook zijn eigen muziek spelen. Daarnaast gaat hij andere Nederlandse componisten vertolken, o.a. van Henkemans en Andriessen.
Het wordt dus een bijzonder concert, gegeven door een pianist, die op verschillende concoursen prijzen won, waaronder het Princes Christina- en het Steinway Pianoconcours, en in verschillende ensembles heeft opgetreden. Mattias Spee is daarnaast gefascineerd door muziek die in de vergetelheid is geraakt en om deze weer nieuw leven in te blazen. Dit heeft geresulteerd in een serie albums getiteld “Eclipse” met muziek van onbekende componisten.

We nodigen u dus van harte uit om donderdag 9 juni om 20.00 uur  naar de Ontmoetingskerk aan de Frankrijklaan 4 te komen om te luisteren naar “Mattias Spee speelt Mattias Spee”.

De toegang is vrij, na afloop wordt u wel gevraagd om een bijdrage.

Kijk voor actuele informatie op www.pknschalkwijk.nl

Donderdag 9 juni 2022,  20:00 – 20:45 uur
Ontmoetingskerk
Frankrijklaan 4
2034 BA Haarlem (Schalkwijk).

Van harte welkom en graag tot ziens bij het concert!

Groet, Lammie