Nationale Complimentendag

Zondag 1 maart is het de Nationale Complimentendag en dat is een mooi moment om alle vrijwilligers in Haarlem en omgeving – en dus ook binnen jullie organisatie – in het zonnetje te zetten! Dat kun je bijvoorbeeld doen door de bedankvideo ‘Jij ben een Ster’ aan de vrijwilligers te sturen. Of ze de kaart ‘Jij bent een Ster’ te mailen om ze te bedanken voor hun inzet.
Wil je de kaart liever per post versturen? Kom dan naar ons informatiepunt Haarlem Sámen! aan de Gedempte Oude Gracht 20 in Haarlem. Daar ligt een stapeltje kaarten voor je klaar. Haarlem Sámen! is elke werkdag geopend van 13.00 tot 17.00 uur. Daarnaast is het een leuk idee om op 1 maart de video en de kaart op jullie social mediakanalen te plaatsen om zo jullie vrijwilligers nog eens te overladen met complimenten.

Download Hier de video ‘Jij bent een Ster’
Download Hier de kaart ‘Jij bent een Ster’