Winkelcentrum Schalkwijk on Tour

Zaterdag 23 februari, aanvang 13.00

De Stichting Culturele Activiteiten Schalkwijk is er trots op dat op zaterdag 23 februari de zangeres Noam Vazana haar opwachting zal maken in het winkelcentrum Schalkwijk
Noam speelde al op prestigieuze festivals als North Sea Jazz, Music Meeting en Jazzahead, had een bestseller op iTunes en de Volkskrant noemde het bezoeken van haar show ‘een must’: het gaat Ladino zangeres “Nani” Noam Vazana de laatste tijd voor de wind. Vorige jaar won ze ook nog de Internationale Sephardic Music Award. ‘Nani’ presenteert nu het album Andalusian Brew met een lange tournee door de VS, Canada en Europa. Nani brengt een progressief uitkijk op de Ladino muziek en vermengt de Sefardische, Arabische, Noord-Afrikaanse muziek en jazz op een warme en hedendaagse manier. Met een instrumentatie van gitaren, percussie en Vazana’s hypnotiserende stem is Nani een frisse bries in het Ladino-landschap.

Vazana al in de iTunes Top-20 bestseller met haar album Love Migration 2014 die haar ook de ACUM album prijs is gewonnen. Noam stond reeds op North Sea Jazz, Giel Beelen, Music Meeting het Concertgebouw en meer. Noams debut Daily Sketch 2011 was door NTR-radio op slag als ‘Album van de week’ uitgeroepen. Twee nummers van deze cd, David’s Lament en Personality werden in 2012 ‘Hit van de Week’ op Radio-2 en NTR. Noam Vazana winnares van het concours Mooie Noten 2010, gaf de afgelopen jaar, 90 concerten over de gehele Wereld zoals. Noord-Amerika, Europa, Israël en Marokko.

“Een show die je niet mag missen” -de Volkskrant
“Niet Te Missen” -het Parool
“Treffend gezongen. Heel goed gedaan” -OOR

Toegang: gratis

Dit concert is tot stand gekomen in samenwerking met het winkelcentrum Schalkwijk, Stichting Culturele Activiteiten Schalkwijk(SCAS), het Conservatorium te Amsterdam (klassiek) en het Conservatorium van Rotterdam, Codarts (wereldmuziek).