Sfeervol Centrum Schalkwijk

Van 21 t/m 24 december staat Centrum Schalkwijk in het teken van ‘Sfeervol Schalkwijk’, een 4-daagse aaneenschakeling van gezelligheid, winkansen, sfeer, muziek, beleven en genieten, proeven ….

21 december

11.00 – 13.00 uur – Anita Sanders zingt

Welk nummer wil jij graag horen? Anita zingt volgens het ‘Jukebox-principe’: vraag je nummer aan en Anita brengt het ten gehore.

13.00-16.00 uur  – Muziek met Monique

Monique brengt ons vast in de stemming voor de aankomende feestdagen. Kom op het Cockerplein naar haar luisteren en geniet van dit prachtige, sfeervolle optreden.

13.00 – 14.00 uur – Duo Meraki treedt op

In het Schalkwijk Theater (Blokkerplein) kun je luisteren naar een Duo Meraki; een prachtig klassiek concert met klarinet en alt-viool. Ben jij gek op klassiek? Zorg dan dat je er bij bent!

13.00 – 17.00 – Kerstdames

Lopend door Centrum Schalkwijk kom je gegarandeerd onze prachtige kerstdames tegen. Ze maken een praatje en delen iets uit. Het kan bovendien zomaar zijn dat je ook nog een leuke prijs wint! Fijne feestdagen!

14.30 – 16.00 uur – Muziek met Anita Sanders
Anita Sanders trad eerder deze dag op op het Cockerplein, maar gaat nog even door in het Schalkwijk Theater (Blokkerplein)

Willekeurig moment – Grote Afrekenactie

Tijdens alle vier de dagen van ‘Sfeervol Schalkwijk’ loopt onze Grote Afrekenactie – presentator Gerard rond op zoek naar mensen die op het punt staan af te rekenen. Ben jij deze keer de gelukkige voor wie hij de aankoop betaalt?

22 december

13.00-16.00 uur  – Kerst met Bas & Aar

De vrolijke muziek van Bas & Aar hebben veel vaste bezoekers al wel eens gehoord. Deze keer gooien de heren een heerlijk kerst-sausje over hun optreden. Dat wordt gegarandeerd een feest!

13.00 – 17.30 uur – Centrum Schalkwijk Trakteert

Bij een feest hoort lekkers en dat wordt deze middag uitgedeeld door twee wel heel bijzondere dames. Namens alle ondernemers van Centrum Schalkwijk: eet smakelijk!

13.00 – 16.00 – Swing mee met de Spaarne Town Jazzband

Jazz past qua sfeer ontzettend goed bij de winterse feestdagen. Gezellig, swingend, feestelijk! Kom je luisteren naar de Spaarne Town Jazzband?

13.30 – 16.30 – Ontmoet de sneeuwman

Een wel heel vrolijk, winters ‘persoon’ kun je vanmiddag tegenkomen in Centrum Schalkwijk. Kom gezellig langs voor een hand, high-five en foto met onze gezellige sneeuwman!

23 december

12.00-17.00 uur  – Ontmoet de levende kerstboom

Heb jij wel eens een wandelende kerstboom gezien? Eentje die nog muzikaal is bovendien? Nee? Grijp dan tijdens ‘Sfeervol Schalkwijk’ je kans. En … maak gerust ook een leuke selfie!

13.00 – 17.00 uur – de Torenhoge IJskoningin

Onze prachtige en torenhoge IJskonigin wandelt door het winkelcentrum. Wat is ze mooi!

13.00 – 16.00 – Muziek met Margo

Kom je genieten van een mooi muzikaal optreden van Margot?

24 december

11.00-13.00 uur  – Swingen met Buzzz

Vandaag kun je sfeervol genieten met Buzzz. Dit swingende koor beweegt zich door Centrum Schalkwijk en staat garant voor heel veel gezelligheid en sfeer!

12.00 – 16.00 – Met de trein door Centrum Schalkwijk

Kdeng Kdeng ! Maak een gezellig ritje in het treintje dat vanmiddag rijdt door Centrum Schalkwijk.

13.00 – 16.00 uur – Jazzy Schalkwijk

In ons Schalkwijk Theater vieren we een jazzy-feestje deze middag. Kom je ook luisteren?

13.00 – 17.00 uur – Meetballs

Wie is die kleurrijke dame en…. wat doet ze in ons centrum?  Een gezellige, vrolijke en feestelijke act voor jong en oud!

13.00 – 13.30 uur & 14.00 – 14.30 uur – Winston leest voor

Hoe heerlijk is het om even weg te dromen bij een mooi verhaal? Winston, van Bibliotheek Zuid-Kennermerland, leest winterse verhaaltjes voor en kinderen (vanaf ca. 4 jaar) kunnen plaatsnemen op de kussens en krukjes om gezellig te komen luisteren.

Willekeurig moment – Grote Afrekenactie