Toptalent Ontmoetingskerk

Toptalent op piano in de Ontmoetingskerk

Beste muziekliefhebber,

A.s. donderdag, 8 december is er in de Ontmoetingskerk weer een concert te beluisteren vanuit de serie Jong Toptalent van Muziek in de Kerk. Alweer het laatste concert van 2022, tevens het 99e concert binnen de concertserie Muziek in de Kerk!

Pau Hernández (1997) is een opkomend Spaans klassiek pianist, wonend in Amsterdam. Pau studeerde aan het conservatorium van Mallorca, waar hij in 2015 cum laude afstudeerde. Hij verhuisde naar Barcelona voor zijn bachelor studie. En nu doet hij zijn Master bij David Kuyken aan het Conservatorium van Amsterdam. Pau heeft verscheidene prijzen gewonnen, waaronder de Intercentros Melomano wedstrijd, XXII Internationale pianowedstrijd ‘Ciutat de Carlet’, XX Internationale pianowedstrijd ‘Rotary Ramon Llull’en LVII Internationale Academie voor Spaanse muziek ‘Música en Compostela’. Afgelopen mei heeft Pau ook een concert verzorgt in de Ontmoetingskerk, samen met de klarinettist Erick Rojas.  A.s. donderdag komt Pau met een solo programma.

Het programma bestaat uit :

• Johan Sebastian Bach, (1685-1750)
  • Nun komm, der Heiden Heiland, BWV 659
  • Siciliano, BWV 1031
  • Jesus bleibet meine Freude, BMV 147
  • Prelude and Fugue A minor, BWV 543
  • Wolfgang Amadeus Mozart, (1756-1791)
  • Rondo in A minor, KV 511
  • Sonata No. 8 in A minor, KV 310
  • Laudate Dominum, KV 339

Het concert begint om 20.00 uur en zal ongeveer 3 kwartier duren. De entree voor het concert is gratis, maar bij de uitgang wordt wel om een vrijwillige bijdrage gevraagd

Kijk voor actuele informatie op www.pknschalkwijk.nl. Elke 2e donderdag van de maand, concert Muziek in de Kerk.

Donderdag 8 december  2022,  20:00 – 20:45 uur
Ontmoetingskerk
Frankrijklaan 4
2034 BA Haarlem (Schalkwijk).

Van harte welkom en graag tot ziens bij het concert!
Groet, Lammie