Winkelcentrum Schalkwijk gaat On Tour 2018

Zaterdag 27 januari – liederen van de Braziliaanse zanger, componist en dichter Chico Buargue

Het winkelcentrum Schalkwijk organiseert, in samenwerking met Stichting Culturele Activiteiten Schalkwijk (SCAS) en deze keer met het conservatorium van Rotterdam, weer een nieuw concert in het Winkelcentrum.

Het eerst volgende concert is volgende week zaterdag 27 januari van 12.30 tot 13.15 uur.

Het optreden zal worden verzorgd door zangeres Mose Franssen en Laurianne Ghils (percussie), Marta Gonzales (cello) en Jaime Nanoha (gitaar).

Zie flyer met informatie en programma.

Van harte aanbevolen!

Algemeen : Ook in  2018 zal de Stichting Culturele Activiteiten Schalkwijk weer een aantal concerten organiseren. Elke laatste zaterdag van de maand zullen er weer mooie klanken  in het winkelcentrum klinken. Dit jaar is er voor gekozen om de ene maand klassieke muziek te brengen (ism Conservatorium van Amsterdam)  en de andere maand wereldmuziek (ism Conservatorium van Rotterdam).
Locatie :  Het concert zal plaatsvinden in het Winkelcentrum Schalkwijk op het plein voor de voormalige V&D. Als het te koud is wordt het concert gegeven in  Wereldmuziekplaza, gelegen aan het zelfde plein.