Winkelcentrum Schalkwijk klassiek

26 januari 2019 – aanvang: 13.00 uur door Jasper Iturrospe

Ook in het nieuwe jaar gaan we weer door met het geven van een serie concerten in het winkelccentrum.
Het eerste concert zal plaatsvinden op 26 januarie aanstaande in de serie Schalkwijk Klassiek

Het eerste concert wordt gegeven door Jasper Iturrospe. Jasper volgt momenteel zijn master klassiek gitaar aan het Conservatorium in Amsterdam bij de gitarist Gabriel Bianco na eerst zijn bachelor te hebben gehaald aan het Conservatorium in Den Haag bij Enno Vorhorst.
Met zijn klassieke gitaar presenteert Jasper een programma dat uit verschillende stijlen is samengesteld, maar wel met een duidelijke voorliefde voor Spaanse en Zuid-Amerikaanse muziek. Zijn inspiratie haalt hij uit de klassieke muziek maar schuwt het niet om uitstapjes te maken naar jazz, soul, kleinkunst en oosterse muziek.
Hoewel hij is opgegroeid in Antwerpen heeft hij de naam Iturrospe van zijn grootvader die op jonge leeftijd vanuit Baskenland naar België emigreerde.

Het concert begint om 13.00 uur en zal plaatsvinden in de wereldmuziekschool op het plein voor voormalige V&D in het winkelcentrum Schalkwijk.

Hier de flyer!