Winkelcentrum Schalkwijk on tour

We gaan naar India

27 oktober 2018 – aanvang : 13.00 uur

In onze muzikale wereldreis presenteert de Stichting Culturele Activiteiten Schalkwijk op zaterdag 27 oktober muziek uit India.

Studenten van de afdeling Wereldmuziek van Codarts uit Rotterdam zullen op deels traditionele en deels hedendaagse muziekinstrumenten verschillende vormen van Indiase muziek laten horen.
Ilyas Nadjafi draagt zorg voor de zang.
Marlous Milius zingt ook en bespeelt de tanpura. Dit is een snaarinstrument uit de klassieke Indiase muziek. George Harrison van de Beatles speelde het instrument o.a. in Across the Universe
Samim Daud zal de Tabla bespelen. De tabla is het meest gebruikte ritmische begeleidingsinstrument in de Hindoestaanse muziek
Marta Gonzales zal de cello bespelen.

Het concert begint om 13.00 uur en zal plaatsvinden op het plein voor voormalige V&D in het winkelcentrum Schalkwijk.

Hier de flyer!