Winkelcentrum Schalkwijk On Tour

31 maart 2018 – aanvang : 13.00 uur

Zangeres Martha Gonzales en Vincente Santiago(gitaar), Maria Marin (zang) en Miki Vos (dans)

In het tweede concert dat in de serie ‘Wereldmuziek’, dat op 31 Maart wordt georganiseerd door de Stichting Culturele Activiteiten Schalkwijk, staat Spanje centraal.
In 2012 heeft de uit Andalusië afkomstige Martha Gonzales een naar haar genoemd kwartet opgericht. Martha Gonzalez heeft Spanje achter zich gelaten en woont nu in Rotterdam. Nadat zij de traditie van de Flamenco had bestudeerd wilde zij toch nieuwe wegen uitslaan en haar eigen weg zoeken in deze muziek.
Beïnvloed door bekende musici als Paco de Lucia, Tomatio, Josemi Carmona en Antonio Rey vermengt zij de traditionele Flamenco met nieuwe ontwikkelingen, waarbij zij ook kijkt naar andere muziekstijlen en naar musici uit andere disciplines. Dat leidt er toe dat optredens altijd levendig en spontaan zijn, waarbij improvisatie flirt met traditionele Flamenco.
Voor het concert in Schalkwijk heeft Martha zich omringt met Vincente Santiago op gitaar, Maria Marin zang en Miki Vos als danseres. Het belooft een verrassend concert te worden.
Het concert begint om 13.00 uur en zal plaatsvinden op het plein voor voormalige V&D in het winkelcentrum Schalkwijk.

Hier de flyer…